Handelsbetingelser

Oversigt

1. Indledning
2. Bestilling af varer
3. Priser og betaling
4. Levering og afhentning
5. Fortrydelsesret
6. Reklamationer
7. Klageadgang
 

Indledning

Disse handelsbetingelser gælder i forbindelse med forbrugerkøb af varer på jasatrading.dk. Bestilling er forbeholdt privatpersoner over 18 år. Ved køb af varer på jasatrading.dk bekræfter du, at du ikke køber med henblik på videresalg. Dette gælder både i B2B- og B2C-forhold.

Jasatrading.dk ejes og drives af:
Jasa Trading ApS 
Marøgelhøj 17
8520 Lystrup - Danmark
CVR: 27340237

Du kan kontakte os ved at skrive til salg@jasatrading.dk

Vi anbefaler, at du læser vores handelsbetingelser grundigt igennem, inden du handler på jasatrading.dk.

Bestilling af varer

Du kan bestille varer på jasatrading.dk 24 timer i døgnet. Vi tager forbehold for manglende leverancer, udsolgte varer, stave- og trykfejl samt eventuelle pris- og afgiftsændringer frem til, at ordrebekræftelsen er afgivet.

Har du forespørgsler til varer som ikke er på hjemmesiden, er du altid velkommen til at kontakte os på salg@jasatrading.dk.

Når du har afgivet en bestilling via hjemmesiden, vil du modtage en automatisk generet e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. Der er alene tale om en elektronisk kvittering for modtagelsen af din bestilling. Kvitteringen er ikke en ordrebekræftelse.

Alle købsaftaler indgås på dansk.

Når du modtager din købskvittering anbefaler vi, at du gennemgår den og straks kontakter os på salg@jasatrading.dk, hvis du mener at den indeholder fejl eller uoverensstemmelser. Du er samtidigt ansvarlig for og bærer risikoen for, at de indtastede oplysninger om dig er korrekte. Vi validerer eller kontrollerer ikke disse oplysninger.

Derudover forbeholder vi os retten til at annullere en bestilling såfremt, at vi har mistanke om betalingskortsvindel.

Priser og betaling

Alle priser på hjemmesiden er angivet i danske kroner og indeholder moms, danske afgifter, told mv. Alle udgifter i relation til varen, herunder fragt, emballage mv. samt en samlet pris vil fremgå, når du bestiller og af din ordrebekræftelse.

Vi forbeholder os retten fra dag til dag at ændre på vores priser som følge af eksempelvis moms- eller afgiftsændringer samt prisstigninger.

På hjemmesiden kan du benytte følgende betalingskort:
  • VISA
  • MasterCard
  • American Express
  • Maestro
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Shop Pay

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne overleveres til forsendelse. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Levering og afhentning

Vi har en målsætning om, at alle ordrer afsendes inden for 1-2 hverdage fra vores lager i Lystrup ved Århus. Forventet leveringstid er derfor 3-5 hverdage. Jasatrading.dk bærer ansvaret for varerne indtil, du har modtaget dem. Varer bestilt på hjemmesiden leveres kun til adresser i Danmark. Der sendes ikke til Grønland og Færøerne. Vi benytter os af GLS eller levering med fragtmand.

Det koster 49 kroner at få leveret pakken i Danmark. Køber du flere varer, vil alle varer som udgangspunkt blive sendt i samme leverance. Du vil derfor kun blive opkrævet levering én gang. Ved køb over 250 kroner tilbyder vi fri fragt.

Levering med fragtmand
Levering af større varer såsom grills, møbler eller træpiller er undtaget fri fragt. Ligeledes kan der være begrænsninger på antallet af varer, du kan købe per ordre. Prisen for levering med fragtmand varierer fra vare til vare. Du kan se leveringsprisen på hver enkelt ordre i kurven.

Ønsker du levering til Bornholm og andre ikke-brofaste øer skal du tilkøbe dette i kurven. Ligeledes må du påregne 1 ekstra leveringsdag. Dette gælder for postnumrene: 3700-3790, 5960-5985, 6720-6720, 7884-7884, 8305-8305, 9940-9940. Ordrer uden dette tilkøb vil blive annulleret.

OBS! Det er ikke muligt at opnå fri fragt på varer leveret med fragtmand – uanset den samlede ordres beløb. Muligheden for at opnå fri fragt frafalder også, hvis din ordrer både indeholder varer, som skal leveres med fragtmand og varer, der ikke skal. Til gengæld betaler du kun én fragtpris – den til fragtmanden. Ved levering med fragtmand leveres din ordre til kantsten/gadeplan.

Jasatrading.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos fragtmanden/transportøren, vejrforhold, mangelfuld levering fra tredjemand eller andre udefrakommende påvirkninger.

Levering vil som udgangspunkt ske på hverdage, og leveringstidspunktet kan ikke præciseres nærmere, da vi ingen indflydelse har på transportørens rute. Skulle der opstå forsinkelser, vil du få besked, så snart vi bliver opmærksomme på det.

OBS!
En eventuel genlevering skal aftales, og du må påregne et ekstra leveringsgebyr samt ekstra leveringstid.

Vi anbefaler, at du altid undersøger varen ved levering. Er din pakke beskadiget ved levering, skal du huske enten at nægte modtagelse eller modtage din pakke med forbehold. Kontakt derefter os på salg@jasatrading.dk, hvor vi er klar til at hjælpe dig videre.

Du har også mulighed for at afhente din vare på vores adresse. Dette er gratis.

Vores adresse er:
Marøgelhøj 17
8520 Lystrup

Der er mulighed for afhentning mandag-torsdag fra 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-14:00.
Bemærk at vi deler bygning og lager med Jasa Company.

    Du bedes afhente din vare hurtigst muligt, efter du har modtaget en e-mail fra os om, at den er klar til afhentning. Såfremt at du er forhindret i at afhente din vare inden for 3 dage, bedes du kontakte os på salg@jasatrading.dk. Ikke afhentede ordrer annulleres. 

    Medbring ID og eventuelt en salgskvittering, når du afhenter din ordre. Det er vigtigt at du ved afhentning kontrollerer at emballagen og varen er intakt. Når du underskriver vores følgeseddel accepterer du, at varen er i rette stand, og du kan efterfølgende ikke reklamere over transportskader.

    Fortrydelsesret

    Du har 14 dages fortrydelsesret regnet fra den dato, du modtager din vare. Fortrydelsesretten skal meddeles skriftligt til enten vores postadresse eller salg@jasatrading.dk. Du betaler selv for returfragten. For at vi kan identificere varen, henstiller vi til, at du anfører dit ordrenummer, da det ellers kan medføre fejl og forsinkelser.

    Vores returadresse er:
    Jasa Trading ApS
    Marøgelhøj 17
    8520 Lystrup

    Beløbet som refunderes er det beløb, du har betalt for varen, herunder leveringsomkostninger. Beløbet refunderes uden unødig forsinkelse til dig, og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om, at du ønsker at benytte fortrydelsesretten. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.

    OBS!
    Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav eller uden omdeling. Risikoen for at transportere varen retur til os, hviler på dig som kunde.

    OBS!
    Har du købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur – også selvom disse er købt i én ordre. Du får dog ikke fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

    Du hæfter for en eventuel værdiforringelse, som skyldes en anden håndtering end, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskab og måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Men du må ikke tage den i egentlig brug.

    Vi anbefaler derfor, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en forringelse af varens værdi. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt. Det betyder, at du ved fortrydelse af dit køb kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi.

    Vi kan tilbageholde beløbet, indtil varen er modtaget retur, eller at du har fremlagt dokumentation for, at varen faktisk er returneret.

    Reklamationer

    Du har i overensstemmelse med købelovens regler, 24 måneders reklamationsret på alle varer. Det betyder at du enten kan få varen ombyttet, repareret, penge tilbage eller et afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Det er et krav at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

    Opdager du mangler eller fejl ved en vare, skal du inden for rimelig tid kontakte os på salg@jasatrading.dk, og forklare hvori fejlen eller manglen består. Vi modtager gerne billeder og videoer. Reklamerer du inden for en måned efter at manglen er opdaget, betragter vi reklamationen som rettidig.

    Du skal returnere varen til:
    Jasa Trading ApS
    Marøgelhøj 17
    8520 Lystrup

    Såfremt at den mangelfulde vare skal returneres til os, aftales det særskilt, hvordan varen returneres og om udgifterne herfor vil blive refunderet. Forandring af, eller indgreb i varen efter modtagelsen, herunder forsøg på at rette op på eventuelle fejl uden vores samtykke fratager jasatrading.dk for ethvert ansvar og enhver forpligtelse.

    OBS!
    Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav eller uden omdeling.

    Vi yder ikke nogle former for garanti på bestilte eller leverede varer, medmindre at dette fremgår af vareteksten.

    Klageadgang

    Ønsker du at klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på salg@jasatrading.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til:

    Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
    Toldboden 2
    8800 Viborg.

    Du kan også benytte deres online klageportal: https://naevneneshus.dk/
     
    Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
     
    Ved en indgivelse af en klage, skal du oplyse vores e-mailadresse: salg@jasatrading.dk